خدا را سپاس که با من دوستی ورزید، درحالی‌که از من بی‌نیاز است

و خدا را سپاس که بر من بردباری می‌کند تا آنجا که گویی مرا گناهی نیست!

پروردگارم ستوده‌ترین موجود نزد من بوده و به ستایش من سزاوارتر است؛

(فرازی از دعای ابوحمزه ثمالی)

مناسبت

مقاطع

Info Block #2

مدرسه مجازی

باتوجه به ضرورت تداوم آموزش بصورت مجازی، مدرسه مجازی روشنگر، این بستر را به هر دو روش برخط و برون خط، برای معلمین گرامی و دانش آموزان عزیز فراهم کرده‌است. تشکیل کلاسها و جلسات بصورت زنده، بارگذاری فایل‌های درسی و آموزشی، ارسال و دریافت تکالیف، برگزاری امتحانات و ارتباط ساده و مؤثر خانه و مدرسه، از جمله خدمات این سامانه می‌باشد.

ورود

خدمات الکترونیک و فروش

مجتمع فرهنگى روشنگر در راستاى ارائه خدمات الكترونيك، از سال ١٣٨٦ اقدام به راه اندازى "سيستم اتوماسيون" در شبكه اينترنت و وب سايت مجتمع نمود و طى سال هاى گذشته، اين سيستم را در حوزه هاى مختلف و براساس نيازهاى داخلى مجتمع بهينه كرد. گروه هاى متنوع كاربران شامل همكاران، دانش آموزان و اوليا با بهره مندى از ميز كارهاى متفاوت تخصيص يافته به ايشان، از سامانه خدمات الكترونيك استفاده مى كنند. ارمغان اين سيستم، دسترسى آسان، سريع و مطمئن اين كاربران به اطلاعات ثبت شده در سيستم و تعامل هرچه بيشتر و نزديكتر ايشان با مدرسه است.

ورود
Info Block #2
درباره ما

مجتمع فرهنگی روشنگر با هدف مهیا کردن فضا برای رشد دختران ایران اسلامی با تجهیز علمی و اعتقادی، عمل به احکام و دستورات دین مبین اسلام، حمایت از آرمانهای انقلاب اسلامی، سر لوحه قرار دادن رشادتهای شهیدان این راه پر شکوه، کمک به تامین و رفع تنگناها و کمبود فضاهای آموزشی، گسترش فعالیتهای آموزشی و پرورشی دانش آموزان کشور و به منظور بهره گیری از امکانات بالقوه مردمی از طریق جلب مشارکتهای مردمی بر اساس قانون تاسیس مدارس غیر دولتی مصوب مجلس شورای اسلامی، با رعایت آئین نامه های اجرائی ضوابط و دستورالعمل های مصوب وزارت آموزش و پرورش و مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش در مهر ماه 1370در مقاطع تحصیلی، تاسیس گردید.


بیشتر بدانید