خدمات الکترونیک


 

 

فروش خدمات و کالا

 

مجتمع فرهنگى روشنگر در راستاى ارائه خدمات الكترونيك، از سال ١٣٨٦ اقدام به راه اندازى "سيستم اتوماسيون" در شبكه اينترنت و وب سايت مجتمع نمود و طى سال هاى گذشته، اين سيستم را در حوزه هاى مختلف و براساس نيازهاى داخلى مجتمع بهينه كرد. گروه هاى متنوع كاربران شامل همكاران، دانش آموزان و اوليا با بهره مندى از ميز كارهاى متفاوت تخصيص يافته به ايشان، از سامانه خدمات الكترونيك استفاده مى كنند. ارمغان اين سيستم، دسترسى آسان، سريع و مطمئن اين كاربران به اطلاعات ثبت شده در سيستم و تعامل هرچه بيشتر و نزديكتر ايشان با مدرسه است.

سامانه مدیریت روشنگر (RMS)

 

 

به اطلاع کارمندان محترم می رسانیم با استفاده از سامانه حضور و غیاب کارا می توانید تمامی درخواست های مرخصی، ماموریت و اضافه کاری خود را ثبت و مشاهده نمایید. همچنین امکان مشاهده ترددها و گزارش کارکرد از طریق این سامانه وجود دارد. جهت آشنایی بیشتر شما با نحوه کار سامانه حضور و غیاب، فایل پی دی اف و فیلم آموزشی در قسمت اطلاعیه ها قرار داده شده است.

سامانه حضور و غیاب

 

 

به اطلاع کارمندان محترم می رسانیم با استفاده از سامانه ثبت درخواستها، امکان ثبت، مشاهده و پیگیری روند انجام کارهای درخواستی، امکانپذیر می‌باشد.

سامانه ثبت درخواستها

 

>