نورو مارکتینگ


 

عنوان پژوهش: نورو مارکتینگ

استاد راهنما:  خانم فاطمه صفاخواه
اعضای گروه: خانم ها فاطمه حاجی میرزا طیب، صبا پورمحمد، زهرا فضلی

  

 

چکیده این پژوهش:

بازاريابي عصبي يک علم ميان رشته اي است که به سرعت در تحقيقات شناخت مصرف کننده در سراسر جهان در حال ظهور مي باشد. به علاوه رشته اي خلاقانه در تحقيقات بازاريابي به حساب مي آيد که مدل بازاريابي سنتي را به منظور بهبود درک فرايند مربوط به رفتار خريد به چالش مي کشاند. بازاريابي عصبي روشي است که به بررسي فرايند تصميم گيري مشتري جهت خريد مي پردازد. بر اساس مفهوم بازاريابي در خصوص اين فرايند، تصميم گيري هاي خريد مشتري به عنوان يک رويکرد دو سيستمي مطرح مي شود. سيستم 1 فرايندي اتوماتيک و سريع مي باشد و در مقابل، تصميمات اتخاذ شده توسط سيستم 2 تعمدي، با استدلال آگاهانه و آهسته صورت مي گيرند.

به منظور بررسی بازاریابی عصبی، پرسشنامه اي 8 سواله در نرم افزار گوگل فرم[1] درباره ي معيار هاي خريد لباسشان طرح كرديم كه به بررسي ميزان تاثير تكنيك هاي شناختي اي كه در دنياي امروز توسط برند ها و فروشگاه هاي مختلف از آنها به مقدار بسيار زياد استفاده مي شود و روي بسياري از افراد تاثير مي گذارد مي پردازد .برای وارد نتایج پرسشنامه نرم افزار هایی مثل SPSS و Excel وجود دارد که ما از نرم افزار اکسل[2] استفاده کردیم.

مشخص شد ظاهر لباس و نحوه‌ی تبلیغات بر بازاریابی عصبی موثر است و می‌تواند میزان فروش را تحت تاثیر قرار دهد.

 


 

ویدئو ارائه و توضیحات اصلی پژوهش:

      

❗جهت انتخاب این پژوهش، به عنوان یکی از پروژه های برتر درهر یک از زمینه های پوستر، تیزر و ارائه خوب: لطفا با مراجعه به صفحه اصلی نمایشگاه در نظرسنجی شرکت کنید. 

 

بازگشت به:                                              
صفحه اصلی نمایشگاه و نظرسنجی        
صفحه پروژه های علوم اعصاب            

 

 

>